околна среда

Дневникът на участника беше дешифриран от доброволец от мрежата

Съдържание:

Anonim

Да четеш дневници на някой друг е грозно. Какво обаче, ако дневникът принадлежи на дядото, живял по време на Втората световна война? Разбира се, прочетете го!

Един от потребителите на Мрежата съобщи, че е намерил дневника на дядо си и би искал да го прочете, но проблемът е, че дневникът е написан в преписи, които внукът естествено не притежава.

Доброволецът отговори на вика, който разбира от стенограмата малко, но не се занимава с преводи в тази област. Той се запозна с фотографиите на дневника, но не бързаше да помогне на потребителя и заяви, че превеждането на ръкописи е трудно, по-лесно за четене и разбиране малко за романи или религиозни текстове, написани под тази форма, а декодирането на ръкописа ще отнеме много време и усилия.

Какво беше в дневника?

Съдейки по малкия фрагмент от дневника, който публикуваме по-долу, в него човек говори за живота си, докато е в армията. За това какво се храни, какво прави военният, какви отношения се развиват в екипа, какви манипулации се провеждат. Фрагмент от дневника въпреки това беше преведен от опълченците, които отговориха на публикацията на потребителя.

4/9/41 - сряда

Това се отнася до 9 април 1941 г.

Отляво […] 5:30 трамвай потегли […] до склада за оръжия. Пристигна в 8:00. Демонтирани всички дрехи, с изключение на обувки и палта. Издържал е поне 20 стаи за различни изпити. Изпитите приключиха около 10:00 часа. […] Окулист, УНГ премина. [Беше необходимо … хартия и други неща … в алкохол и … в памук]. На някои може да им е отказано поради съществуващи заболявания, но лекарят ги попита дали искат да се присъединят към армията. Ако те казаха „да“, той би одобрил. Някои ще бъдат пропуснати дори с лошо зрение, ако успеят да четат с очилата си. Един мой приятел взе [той] беше над 38 килограма с наднормено тегло. Отидох от 10 до 4 с [… нашият обяд]. [Имах] моя избор за [вечеря …], други имаха само свинско котлети. Изядох се, вечерях. От 620 мъже имаше около 10 от нас […], защото минахме.

Нов круизен кораб за възрастни: алкохол и добра храна

Измъчена котешка коса на чаршафи: отървете се по съвет на опитен развъдчик

Жената, която успя да очарова Лев Би-2: нови снимки на съпругата на рокера

На първо място, изпити. Моят номер беше 27. Заминах за Camp Grant в 8:30 на IC. Имахме на разположение цял влак. 13 часа стоене, [… ing] и ходене наистина ме умориха. [Vuksenek] с нашия [куп], и той имаше своя снимка във […] вестник.

4/10/41 - четвъртък

Посочена на 10 април 1941 г.

Пристигнали в лагер Грант около 23:00 часа. Имаше […] обяд с телешко яхния и чиниите ни бяха пълни до края. Идентифициран в казарма B-204, леглото ми е 22. Много удобно. Не можах да спя до 2:00 сутринта. Събудих се в 6:00 сутринта. [Имам компанията … бъдещето]. Изпратен в клас №2 на […] теста беше 119-и от 150 души. Издържа теста за набиране на [рейтинг] в армията. Получих 45 точки. Те са инжектирали [коремен тиф … винаги] ваксинирани. След това се храни с пуйка.

За вечеря бяха дадени остатъци. Беше разрешено да си тръгна преди 23:00, но останах да пиша писма. Ръката боли малко от изстрела. Повечето от бандата отидоха на тържеството в града, но трябваше да изчакат автобуса или да се разходят.

Екипажът направи снимка като спомен. Не всеки ден летят такива пътници

Направете сами оригинален термос от дърво и епоксидна глина: майсторски клас

Топъл развъдник с ефект на паркет: инструкции за грижовни собственици

4/11/41 - петък

Днес ходих на църква и стоях [… през цялото време …]. Работил по цял ден: измит, помитащ ​​и почистващ. Повечето от събратята бяха [прехвърлени] в различни казарми. Останаха ни само 5. Те отидоха в други казарми за медицинския корпус. Яйца и препечена филийка за закуска. Не ядох вечеря, защото червата ми не работят правилно. Той взе слабително.

12.4.41 г. - събота

В нашите казарми се появиха нови мъже от Детройт. Изчистиха казармата. Ходи малко. Следобед отидохме в Рокфорд и изпихме няколко чаши бира, за да седнем и вечеряме. Гледах как циганката Роуз Лий изпълнява стриптийза си. […] В града тогава […]. Той се върна в ….

13.4.41 г. - неделя

10 ч. Великден неделя. Цял ден валеше. Останахме в казармата. Играеха карти, спечелих 4 долара. Изпратих 10 пощенски картички и едно писмо.

Момичето донесе две прозрачни ивици в ръка и ги „настани“ в двора си

Как да носите маска правилно: лекарите обясниха защо една брада може да пречи

Палачинки за уста: рецепта от Виктория Бони

14.04.41 - понеделник

Грант напусна лагер от Шелби Кемп 10:10. Пристигна […] в 17:00, за да вземе товара […]. Дойде в Сейнт Луис в 8:00 часа. Той спеше в горното легло. Мина през Кентъки и Мисури през нощта. Събудих се в Тенеси. Много хълмист Мисисипи, много залесен, много дървени триони. Много [проверки] по протежение на железницата. Пристигнали в лагера на Шелби в 15:15.

4/15/51 - вторник

Тя продължи 29 часа. Храната във влака беше много лоша поради някаква грешка. Консервирана царевица, говеждо месо, конфитюр, бира и [кафе]. Всичко, което направихме във влака, беше да разгледаме пейзажите. Истинското търсене беше в лагера на Шелби. Групата свири и камиони ни доставиха до нашата компания. Доставя се до компанията, която извършва клирингова компания.

Нашата компания се състои главно от мъже от Уисконсин и Мичиган. Много малко от Илинойс. Вечеря с говеждо месо. [Преместено] до палатката. 16 квадратни 5 места за спане.

4/16/41 - сряда

Палачинки за закуска, говеждо месо за вечеря, шунка на кокал за вечеря. Показана тактика и кратка разходка. Издълбайте копка следобед. Беше добро малко упражнение. Карах от единия край на лагера до другия с армейски камион.

В майсторския клас научих как да готвя тънки палачинки от елда с мая

Защо да се науча да пързаля на 39 години беше най-доброто решение в живота ми

Жилищата от 1920 г. в близост до Сидни няма да бъдат лесни за намиране дори за тракери

17.04.41 - четвъртък

Нормален поход и упражнения. Овесени ядки за закуска, говеждо месо и [бира] за вечеря. Копаем окопи през целия ден.

4/18/41 - петък

Чуха за военна учтивост. Поздравете [инструкция]. Яйца и бекон за закуска. Преглед на краката. […] Дадоха риба за вечеря. Направил много лопати следобед. Изпихме 3 кутии бира […].

4/19/41 - събота

[…] сутринта. Инспекция от майор в […]. Работи много малко следобед. Всичките ни дрехи бяха проверени. Яйца за закуска. Шунка за обяд и първо яде сурова целина. Шунка на кокала за вечеря. Изпихме 2 кутии бира. [… и хартия].